Disney Channel kan rende mig!


Hvad er der galt med Disney nu om dage? Tryk på læs mere for at finde ud af det!

Er der andre end mig der syntes at Disney Channel bare skulle lukkes ned? Det er blevet så fuckin’ plat og uoriginalt at det er til at få kvalme af! For eksempel den anden dag da jeg tændte for fjernsynet! Mine søstre havde set Disney Channel tidligere og det var så Disney den startede på. Det første der dukker op er en bøsse i spandex der siger: ,,Og der stod jeg så! Mellem Madonna og en ung Lady Gaga som vi dengang kaldte Baby Gaga”… Er det normalt? Jeg mener… Jeg har skrevet et hade brev til Disney Channel! Jeg savner deres gamle serier som “Luftens Helte” eller “Nødepatruljen”. Hvad skete der med dem? EN! og jeg gentager, en god ny serie er kommet ud af Disney, og det er “Phineas og Ferb”. Det må jeg gi’ dem! Der ramte de lige til latter benet! Og det er der kun to andre tegnefilm der kan nu! The Simpsons og South Park! Og de er også begyndt at blive uoriginale. Hvorfor? Fordi de ikke spørger sererne! Det skulle alle tv-serier og kannaler gøre! Få nogle gæstestjerner til at skrive nogle afsnit eller serier. Det ville være originalt!

Men det var nu alt jeg lige ville tale om nu. BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

 

-Ozzy Ozadie

  1. No trackbacks yet.

Skriv et svar

